branding & digital marketing

۱۶ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان

30.10.1400

وب‌سایت‌های دولت الکترونیکی امکان دسترسی آسان‌تر به اطلاعات و خدمات دولتی را برای شهروندان فراهم می‌کنند. با این حال، در برنامه، بسیاری از اندونزیایی ها به وب سایت دولت الکترونیک دسترسی ندارند و دلیل اصلی آن طراحی غیرجذاب است. تطبیق طراحی وب سایت با محدودیت های مهارت های فیزیکی و شناختی کاربر برای افزایش اثربخشی وب سایت ضروری است. هدف این مطالعه انجام آزمایش‌هایی با بررسی محدودیت‌های توانایی فیزیکی و شناختی شهروندان در 15 طراحی وب‌سایت دولت‌های شهر و منطقه در اندونزی است. جنبه‌های فیزیکی با استفاده از Eye Tribe Tracker مورد آزمایش قرار گرفت و Neurosky Mindwave برای بررسی جنبه‌های شناختی بسیج شد و هر دو جنبه برای کل 48 پاسخ‌دهنده مورد ارزیابی قرار گرفت. سئو سایت در اصفهان این مطالعه به ارائه توصیه‌های طراحی وب‌سایت شامل طرح‌بندی، رنگ‌های پس‌زمینه و تایپوگرافی برای دولت‌های شهر و منطقه در اندونزی کمک می‌کند.اندونزی دارای 514 وب‌سایت رسمی برای دولت‌های شهر و ناحیه است که برای انتشار اطلاعات و دسترسی به خدمات دولتی فعالیت می‌کنند. ساختار اطلاعاتی وب‌سایت دولت‌های شهر و منطقه تا حد زیادی مطابق با دستورالعمل‌های تعیین‌شده توسط وزیر ارتباطات و اطلاعات جمهوری اندونزی است، با این وجود تعداد افرادی که هرگز به این وب‌سایت‌ها دسترسی ندارند به طور مداوم ادامه می‌یابند، عمدتاً به دلیل طراحی کمتر جذاب. از آنجایی که صفحه وب سایت فقط با مقالات [4، 5، 6] پر شده است. Wiratmo [6] استدلال می کند که رابط وب سایت دولت محلی را نمی توان گفت به اندازه کافی آموزنده است و ساختار اطلاعات نمایش داده شده تمایل به شلوغی دارد. IBM [7] بیان می کند که اجزای اصلی طراحی یک وب سایت عبارتند از طرح، رنگ و تایپوگرافی. طراحی طرح‌بندی مینیمالیستی برای کاربران برای کاوش در وب‌سایت‌ها مؤثرتر است [8]. انتخاب رنگ پس زمینه صفحه وب سایت نیز بر توجه کاربر تأثیر می گذارد. کاربران وب سایت دولت های شهر و منطقه دارای سوابق تحصیلی، حرفه ای و سنی متنوعی هستند، به همین دلیل، نوع تایپوگرافی باید با کاربران هدف سازگار باشد سئو سایت در اصفهان. طراحی وب سایتی که انتظارات کاربر را برآورده می کند، می تواند خطاهای ناشی از شکاف بین وب سایت، توانایی های شناختی و فیزیکی کاربران را کاهش دهد

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

29.100.1400

برای این مطالعه، ما بر اساس ELM که توسط Petty و Cacioppo [12،13] توسعه یافته است، برای حمایت از مدل تحقیق خود استفاده می کنیم. اگرچه در ابتدا برای رفتار مصرف کننده قبل از اینترنت اعمال می شد، ELM در زمینه های آنلاین مانند پاسخ های کاربر به تبلیغات آنلاین به کار گرفته شده است [14،15]. فرض اصلی ELM این است که متقاعدسازی ممکن است از طریق یک مسیر مرکزی بر اساس قدرت استدلال های ارائه شده در یک پیام یا یک مسیر جانبی بر اساس نشانه هایی مانند جذابیت منبع پیام القا شود. میزان انتخاب افراد برای بررسی دقیق اطلاعات ارائه شده از هر مسیر بر اساس وضعیت "احتمال توضیح" آنها است. در حالت‌های با احتمال بالا، افراد احتمالاً درگیر بررسی دقیق یا پردازش متفکرانه یک پیام اطلاعاتی می‌شوند - به طوری که بیشتر تمایل دارند با کیفیت استدلال متقاعد شوند تا با نشانه‌های جانبی. در مقابل، کسانی که در حالت‌های احتمال تشریح کم هستند (یعنی فاقد توانایی یا انگیزه برای تعمق متفکرانه) تمایل دارند که توسط نشانه‌های پیرامونی برانگیخته شوند. در این مطالعه، نشانه‌های جانبی به شکل عناصر طراحی ظاهر می‌شوند، مانند جذابیت تصویر، طراحی ناوبری، حضور اجتماعی یا ارتباط با دیگران در وب‌سایت. بنابراین هنگامی که افراد در حالت‌های احتمال تشریح پایین هستند، نشانه‌های پیرامونی تأثیر قوی‌تری بر تغییر نگرش یا متقاعدسازی می‌گذارند تا زمانی که در حالت‌های احتمال تشریح بالا باشند. یک هشدار جالب به ELM، و مربوط به این مطالعه، این است که یک فرد انگیزه احتمال بسط را تعیین می کند، که در ELM به عنوان سطح مشارکت توصیف شده است [12]. کسانی که انگیزه و توانایی بالایی دارند (مثلاً درگیر و دارای دانش قبلی در مورد موضوع متقاعدکننده) مسیر اصلی متقاعدسازی را در پیش می گیرند و برای متقاعدسازی بر کیفیت استدلال های ارائه شده در مورد موضوع تکیه می کنند. در مقابل، کسانی که بی انگیزه هستند (مثلاً درگیر نیستند و دانش قبلی کمی یا بدون اطلاع قبلی از این موضوع دارند) تمایل دارند به مسیرهای جانبی متقاعدسازی تکیه کنند.

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

سئو سایت اصفهان سئو سایت دراصفهان

سئو سایت اصفهان

سئو سایت اصفهان

این یک فایل پی دی اف از یک نسخه خطی ویرایش نشده است که برای انتشار پذیرفته شده است.همه سلب مسئولیت های قانونی که در مورد مجله اعمال می شود مربوط می شود. o بررسی پویایی متقاعدسازی آنلاین، این تحقیق از مدل درستنمایی (ELM) برای تعیین اثرات کیفیت استدلال به عنوان یک مسیر مرکزی برای تأثیرگذاری بر تغییر نگرش در مقابل طراحی و عناصر اجتماعی به عنوان مسیرهای پیرامونی برای تغییر نگرش استفاده می‌کند. علاوه بر این تحقیق، بررسی تغییر در درگیری موضوع به عنوان میانجی بین مسیرهای مرکزی و محیطی است که منجر به تغییر نگرش می شود. یافته های یک مطالعه شامل 403 شرکت کننده به ما اضافه می شود درک ELM در مورد نقش طراحی وب سایت و اینکه چگونه سطح درگیری یک فرد در موضوع یک پیش نیاز برای تغییر نگرش کاربران است.اقناع به ارتباطات انسانی اطلاق می شود که برای تأثیرگذاری بر اعمال و قضاوت های خودمختار دیگران ابداع می شود [1]. در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، سیستم‌های متقاعدکننده ممکن است به عنوان نرم‌افزار رایانه‌ای یا سیستم‌های اطلاعاتی تعریف شوند که برای تقویت، تغییر یا شکل دادن به نگرش‌ها و/یا رفتارها بدون توسل به اجبار یا فریب طراحی شده‌اند [2،3]. برخلاف تحقیقات قبلی سیستم‌های اطلاعاتی که در آن مصنوع فناوری اطلاعات «خنثی» فرض می‌شد و منحصراً برای پاسخگویی به نیازهای کاربران وجود داشت، مصنوعات متقاعدکننده فناوری اطلاعات هدف صریح تغییر نگرش‌ها و/یا رفتارهای کاربران را دارند.به گفته تینی ([4]، ص 341): «فناوری‌های ارتباطی جدید، نه کمترین رسانه‌های اجتماعی، روش پردازش اطلاعات، یادگیری، تصمیم‌گیری، ایجاد و توزیع دانش، مدیریت و اجتماعی شدن را تغییر می‌دهند. که حوزه های سنتی تحقیقات ما در سیستم های اطلاعاتی بوده است.

 

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

کار با یک ناظر آکادمیک و راهنمایی/مربیگری است سئو سایت در اصفهان . مشارکت بیمار و عمومی: اگر در حال انجام تحقیق یا برنامه ریزی یک رویداد مشارکت عمومی هستید، این بخش توصیه هایی در مورد نحوه انجام این کار دارد، از جمله کار با نمایندگان مشارکت/درگیری عمومی (PPI) و ترویج تحقیق/رویداد (به شکل 2 مراجعه کنید). . مهارت های عمومی تحقیق: اگر در حال انجام تحقیق هستید، این بخش مرتبط است. این شامل توصیه هایی در مورد مدیریت خواسته های بالینی و دانشگاهی با خانواده و زندگی خانگی است. ترتیب اعزام؛ طراحی یک تحقیقپایگاه داده؛ درخواست کمک در مورد مهارت

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

این مطالعه شواهدی را در مورد رابطه بین طراحی وب موثر طراحی سایت در اصفهان و پاسخ های مصرف کننده که با نرخ تبدیل اندازه گیری می شود، ارائه می دهد. یافته‌ها مشمول محدودیت‌های متعدد ذاتی در انجام تحلیل مقطعی در یک نقطه زمانی واحد با داده‌های تجربی هستند و مانع ایجاد مفاهیم فراتر از ارتباط‌های مشاهده‌شده می‌شوند. به عنوان مثال، یک ارتباط لزوماً به این معنا نیست که ویژگی‌های طراحی وب که دارای جریان هستند باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شوند. با این حال، یافته ها نشان می دهد که وب سایت هایی با نرخ تبدیل بالاتر به

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اصفهان سئو در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

از آنجایی که مردان در این کشور از نظر جهت گیری «مردانه» تر از مردان در کشورهای زنانه تر هستند. این یک فرض جالب و آزمایش نشده است و پیامدهایی برای نقش جنسیت در فرهنگ ها دارد. این گزاره است که در هسته تحقیقات کنونی قرار دارد.در حوزه طراحی وب سایت، و بر اساس موارد قبل، انتظار می رود که ترجیحات بین مردان و زنان در کشورهای دارای مردانگی بیشتر از کشورهای زنانه بیشتر متفاوت باشد. برای آزمایش این فرض، سه عنصر طراحی وب سایت [محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، و طراحی بصری] همانطور که در تحقیقات قبلی استفاده شده است (Cyr, 2008؛ Cyr, Bonanni, Bowes, & Ilsever, 2005) برای اعتماد وب سایت مدل شده است. رضایت از وب سایت تمرکز بر آزمایش مدل نیست، بلکه تعیین اینکه آیا جنسیت این روابط را تعدیل می کند یا نه، و بیشتر، آیا این مورد در کشورهای با مردانه بالاتر از مردان پایین (یا کشورهای زنانه تر) بیشتر است. ما همچنین انتظار داریم که در کشورهای دارای مردانگی بالاتر، تفاوت های معناداری بین مردان و زنان برای هر یک از ساختارها وجود داشته باشد. این منجر به سؤالات تحقیق زیر می شود: (1) آیا در کشورهایی که مردانگی بالاتر از مردانگی کمتری دارند، تعداد بیشتری تفاوت معنادار بین مردان و زنان در درک عناصر طراحی وب سایت (مانند محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری) وجود دارد؟ (2) آیا عناصر طراحی (مثلاً محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری) که منجر به اعتماد وب سایت و رضایت وب سایت می شوند، بیشتر بر اساس جنسیت در کشورهایی که مردانگی بیشتری دارند در مقابل مردانگی پایین تر تعدیل می شوند؟ هدف این تحقیق کمک به درک چگونگی تغییر ادراکات جنسیتی از طراحی وب سایت در کشور بر اساس تنوع فرهنگی است. علاوه بر این، آیا فرهنگ برای تأثیرگذاری بر ادراک کاربران با جنسیت تعامل دارد؟ اگر چنین است، آن‌طور که سانچز-فرانکو (2006) پیشنهاد می‌کند، تحقیقات نه تنها باید بر مقایسه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات بر اساس تفاوت‌های بیولوژیکی و اینکه فرد مرد یا زن است، تمرکز کند، بلکه باید بر ارزش‌های فرهنگی ارائه‌شده نیز تمرکز کند. بر اساس گروه های کشوری و اینکه چگونه جنسیت وب سایت یا سایر ادراکات را در زمینه فرهنگی تعدیل می کند. علاوه بر این، این کار برای طراحان وب سایت و اینکه چگونه می توانند محتوای وب را به بهترین نحو برای کاربران بین المللی تنظیم کنند، پیامدهایی دارد.این مقاله با مروری بر پیشینه نظری تحقیق از جمله تفاوت‌های پردازش اطلاعات بین مردان و زنان، و تفاوت‌های فرهنگی برای مردانگی-زنانگی مرتبط با وابستگی به کشور آغاز می‌شود. این با توضیح مدل تحقیق و شرح ادبیات منتهی به فرضیه های ما دنبال می شود. روش و نتایج ارائه شده است، و مقاله با بحثی به پایان می رسد که در آن مفاهیم نظری و عملی ترسیم شده است.

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

 مهم نرخ تبدیل هستند عبارتند از: محصولات توصیه‌شده، سئو سایت در اصفهان محصولات ویژه، نماد سبد خرید و ارائه پیوند به صفحات سایت. ارائه پیوندها به صفحات سایت یک ارتباط منفی قوی با نرخ تبدیل دارد (β = -2.900، p = 0.011) و تنها ویژگی طراحی است که ارتباط منفی قابل توجهی را با نرخ تبدیل در مرحله خوشامدگویی به بازدیدکننده نشان می دهد. گلها تنها متغیر کنترلی است که در تمام مدلهای رگرسیون معنادار آماری را نشان می دهد. نتایج مدل مرحله استقبال از بازدیدکننده نشان می‌دهد که تعامل اولیه برای تبدیل به خرید مهم است. محصولات

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اصفهان سئو سایت فروشگاهی اصفهان

 

سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

23.10.1400

 (گاربارینو و استراهیلویتز، 2004)، یا اعتماد به وب سایت (آواد و راگووسکی، 2008؛ ریدل، هوبرت، و کنینگ، 2010؛ سباستین) و همکاران، 2008).در حالی که برخی تحقیقات به تفاوت های جنسیتی و طراحی وب سایت در زمینه خرید آنلاین پرداخته اند، تقریباً هیچ تحقیقی این موضوع را در سراسر کشورها بررسی نمی کند.مشخص است که ترجیحات طراحی متفاوتی در فرهنگ های مختلف وجود دارد (Gefen, Geri, & Paravastu, 2007; Marcus & Gould, 2000) و این ترجیحات پیامدهایی برای اعتماد وب سایت دارند.و رضایت از وب سایت (Cyr, 2008). اغلب، محققان از ابعاد فرهنگی هافستد (1984) برای مقایسه فرهنگی از پیش تعیین شده بین کشورها استفاده کرده اند (وینک و برنگمن، 2010). یکی از این ابعاد مورد علاقه در تحقیق مجدد، فرهنگ های مردانه- زنانه است. به طور کلی، مردانگی به جوامعی اطلاق می شود که برای رقابت یا استقلال ارزش قائل هستند، در حالی که زنانگی به ارزش های اجتماعی مانند ملایم بودن یا دلسوز بودن اشاره دارد (Hofstede, 1984؛ Srite & Karahanna, 2006). شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد تفاوت‌های جنسیتی ممکن است مدل پذیرش فناوری (TAM) را در فرهنگ‌های مختلف تعدیل کند، و این رابطه ممکن است در فرهنگ‌های مردانه‌تر در مقابل فرهنگ‌های زنانه‌تر متفاوت باشد.در یک مطالعه مستقر در اسپانیا، سانچز-فرانکو (2006) تأثیر جنسیت بر پذیرش و استفاده از وب را با استفاده از یک TAM با رتبه بندی دقیق که در آن جریان و نگرش نیز در نظر گرفته شده بود، بررسی کرد. یافته‌ها نشان داد که همانطور که انتظار می‌رفت، زنان در دسته‌ای از ویژگی‌های تحت عنوان «اجتماعی-عاطفی، بیانگر و جهت‌گیری بین‌فردی» از مردان پیشی می‌گیرند، در حالی که مردان در خوشه‌ای به نام وظیفه‌محور، ابزاری و عاملی از مردان بیشتر می‌شوند (همان، ص 22). ). با این حال، غیر منتظره و بر خلاف تحقیقات قبلی، سهولت درک شده بر نگرش مردان بیشتر از زنان تأثیر گذاشت. سانچز-فرانکو نشان می دهد که رتبه بندی مردانگی متوسط ​​برای اسپانیا ممکن است نتایج کلی این مطالعه را کاهش داده باشد. به طور مشخص تر، او پیشنهاد کرد که "رتبه مردانگی بالا نشان می دهد که کشور درجه بالایی از تمایز جنسیتی را تجربه می کند."

 

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

23.10.1400

تحقیقات قبلی تأیید می کند که تفاوت هایی بین مردان و زنان در مورد ترجیحات طراحی وب سایت وجود دارد. تعداد کمی از محققان ترجیح داده‌اند که ترجیحات وب‌سایت بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن) در کشورهایی که معمولاً از نظر مردانگی در مقایسه با زنانگی بالاتر در نظر گرفته می‌شوند، متفاوت است. به این ترتیب، این فرض می‌کند که تفاوت‌های کمتری بین مردان و زنان در جوامع زنانه‌تر وجود دارد، در حالی که تفاوت‌های مهم‌تر در جوامع مردانه‌تر رخ می‌دهد. برای آزمایش این یون فرضی، ما در مجموع 955 شرکت‌کننده را که در شش کشور مستقر هستند بررسی می‌کنیم. به طور خاص، ساختارهای طراحی محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری مدل‌سازی شده برای اعتماد وب‌سایت و رضایت وب‌سایت را بررسی می‌کنیم. ما علاقه مندیم که مشخص کنیم آیا تفاوت های جنسیتی در کشورهای با مردانگی بالاتر قوی و در کشورهای با مردانگی پایین ضعیف است یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا جنسیت روابط مختلف را در مدل ما تعدیل می کند یا خیر. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، در کشورهای با مردانگی بالاتر، تفاوت‌های بیشتری بین مردان و زنان وجود دارد و جنسیت به احتمال زیاد روابط موجود در مدل را تعدیل می‌کند. این تحقیق پیامدهایی برای انعطاف پذیری ترجیحات طراحی وب سایت دارد و کارهای قبلی را در مورد طراحی وب سایت در یک نمونه کشوری که در آن مردانگی و زنانگی متفاوت است، گسترش می دهد. مشارکت های نظری و مسائل طراحی شرح داده شده است.تفاوت هایی در درک تجربه اینترنتی بین مردان و زنان وجود دارد و این تفاوت ها به تجربه خرید آنلاین منتقل می شود (گاربارینو و استراهیلویتز، 2004؛ راجرزو هریس، 2003). به طور خاص، تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که مردان و زنان ترجیحات متفاوتی در مورد طراحی وب‌سایت دارند و این در یک محیط کسب و کار الکترونیکی صدق می‌کند (Moss, Gunn, & Kubacki, 2008؛ Simon, 2001). بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن یک نفر) تفاوت‌های مربوط به حضور اجتماعی آنلاین و لذت بردن آنها آشکار شده است  (Cyr, Hassanein, Head, & Ivanov, 2007)، طراحی وب سایت و رضایت (Cyr & Bonanni, 2005; ماس، گان، و هلر، 2006)، هنجارهای اجتماعی (زیمانسکی و هیس، 2000)، ریسک آنلاین

  • Ojshid Co
  • ۰
  • ۰

 

. اینکه آیا جریان رفتار خرید را القا می کند، مشخص طراحی سایت در اصفهان نیست، اگرچه ظاهراً قصد خرید را افزایش می دهد (جایاواردنا، 2004). هر چه بیشتر در معرض محتوای غیرمرتبط یا پویا قرار گیرند، احتمال تبدیل کاربران کمتر می شود (Sismeiro & Bucklin, 2004). این امکان وجود دارد که مشغولیت کاربر به اطلاعات اضافی بتواند تجربه مرور را تا حدی افزایش دهد که تکمیل خرید بی اهمیت شود (اسمیت و سیواکومار، 2004). 3. فرضیه ها، متغیرها و معیارها 3.1. توسعه فرضیه و مفروضات حفظ شده این مطالعه رابطه بین ویژگی‌های وب‌سایت که جریان کاربر را افزایش می‌دهد یا مانع آن می‌شود

  • Ojshid Co