branding & digital marketing

  • ۰
  • ۰

 

. اینکه آیا جریان رفتار خرید را القا می کند، مشخص طراحی سایت در اصفهان نیست، اگرچه ظاهراً قصد خرید را افزایش می دهد (جایاواردنا، 2004). هر چه بیشتر در معرض محتوای غیرمرتبط یا پویا قرار گیرند، احتمال تبدیل کاربران کمتر می شود (Sismeiro & Bucklin, 2004). این امکان وجود دارد که مشغولیت کاربر به اطلاعات اضافی بتواند تجربه مرور را تا حدی افزایش دهد که تکمیل خرید بی اهمیت شود (اسمیت و سیواکومار، 2004). 3. فرضیه ها، متغیرها و معیارها 3.1. توسعه فرضیه و مفروضات حفظ شده این مطالعه رابطه بین ویژگی‌های وب‌سایت که جریان کاربر را افزایش می‌دهد یا مانع آن می‌شود

  • ۰۰/۱۰/۲۳
  • Ojshid Co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی