طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی اصفهان
طراحی سایت در اصفهان
23.10.1400
تحقیقات قبلی تأیید می کند که تفاوت هایی بین مردان و زنان در مورد ترجیحات طراحی وب سایت وجود دارد. تعداد کمی از محققان ترجیح دادهاند که ترجیحات وبسایت بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن) در کشورهایی که معمولاً از نظر مردانگی در مقایسه با زنانگی بالاتر در نظر گرفته میشوند، متفاوت است. به این ترتیب، این فرض میکند که تفاوتهای کمتری بین مردان و زنان در جوامع زنانهتر وجود دارد، در حالی که تفاوتهای مهمتر در جوامع مردانهتر رخ میدهد. برای آزمایش این یون فرضی، ما در مجموع 955 شرکتکننده را که در شش کشور مستقر هستند بررسی میکنیم. به طور خاص، ساختارهای طراحی محتوای اطلاعاتی، طراحی ناوبری، طراحی بصری مدلسازی شده برای اعتماد وبسایت و رضایت وبسایت را بررسی میکنیم. ما علاقه مندیم که مشخص کنیم آیا تفاوت های جنسیتی در کشورهای با مردانگی بالاتر قوی و در کشورهای با مردانگی پایین ضعیف است یا خیر. ما همچنین بررسی می کنیم که آیا جنسیت روابط مختلف را در مدل ما تعدیل می کند یا خیر. همانطور که پیشبینی میشد، در کشورهای با مردانگی بالاتر، تفاوتهای بیشتری بین مردان و زنان وجود دارد و جنسیت به احتمال زیاد روابط موجود در مدل را تعدیل میکند. این تحقیق پیامدهایی برای انعطاف پذیری ترجیحات طراحی وب سایت دارد و کارهای قبلی را در مورد طراحی وب سایت در یک نمونه کشوری که در آن مردانگی و زنانگی متفاوت است، گسترش می دهد. مشارکت های نظری و مسائل طراحی شرح داده شده است.تفاوت هایی در درک تجربه اینترنتی بین مردان و زنان وجود دارد و این تفاوت ها به تجربه خرید آنلاین منتقل می شود (گاربارینو و استراهیلویتز، 2004؛ راجرزو هریس، 2003). به طور خاص، تحقیقات قبلی نشان میدهد که مردان و زنان ترجیحات متفاوتی در مورد طراحی وبسایت دارند و این در یک محیط کسب و کار الکترونیکی صدق میکند (Moss, Gunn, & Kubacki, 2008؛ Simon, 2001). بر اساس جنسیت (یعنی مرد یا زن بودن یک نفر) تفاوتهای مربوط به حضور اجتماعی آنلاین و لذت بردن آنها آشکار شده است (Cyr, Hassanein, Head, & Ivanov, 2007)، طراحی وب سایت و رضایت (Cyr & Bonanni, 2005; ماس، گان، و هلر، 2006)، هنجارهای اجتماعی (زیمانسکی و هیس، 2000)، ریسک آنلاین
- ۰۰/۱۰/۲۳