مهم نرخ تبدیل هستند عبارتند از: محصولات توصیهشده، سئو سایت در اصفهان محصولات ویژه، نماد سبد خرید و ارائه پیوند به صفحات سایت. ارائه پیوندها به صفحات سایت یک ارتباط منفی قوی با نرخ تبدیل دارد (β = -2.900، p = 0.011) و تنها ویژگی طراحی است که ارتباط منفی قابل توجهی را با نرخ تبدیل در مرحله خوشامدگویی به بازدیدکننده نشان می دهد. گلها تنها متغیر کنترلی است که در تمام مدلهای رگرسیون معنادار آماری را نشان می دهد. نتایج مدل مرحله استقبال از بازدیدکننده نشان میدهد که تعامل اولیه برای تبدیل به خرید مهم است. محصولات
- ۰۰/۱۰/۲۵