branding & digital marketing

  • ۰
  • ۰

 

طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان

 

10.11.1400

 

انگیزه لذت جویانه یک فرد به عنوان یک عامل مهم در رفتارهای آنلاین و طراحی سایت در اصفهان مورد بررسی قرار گرفته است. در شناسایی عناصر طراحی وب سایت برای تسهیل رفتارهای کاربر، محققان و دست اندرکاران از رویکرد انکرینگ استفاده کرده اند. رویکرد لنگر به کاربران نیاز دارد تا قبل از ارزیابی نسخه نهایی یک وب سایت (تنوع) با نسخه آزمایشی یک وب سایت (کنترل) تعامل داشته باشند. علیرغم اهمیت انگیزه لذت‌جویی و استفاده از رویکرد لنگر، تحقیقات قبلی توجه زیادی به فرآیند لنگر انداختن کاربران لذت‌گرا نداشته‌اند. این مطالعه با تکیه بر مدل احتمال تشریح (ELM)، فرآیند لنگر انداختن اهداکنندگان لذت‌گرا را در زمینه طراحی وب‌سایت خیریه بررسی می‌کند. به طور خاص، این مطالعه تئوری‌سازی و آزمایش تجربی اعتدال زیاد کمک‌کننده بر اثرات نگرش نسبت به وب‌سایت آزمایشی (ATW) و کیفیت محتوای اطلاعات (ICQ) و کیفیت سیستم (SQ) یک وب‌سایت تمام‌شده بر نگرش نسبت به وب‌سایت تمام‌شده (AFW) است. ). ما پیشنهاد می‌کنیم که اهداکنندگان با سطوح بالاتر کمک‌کننده بیشتر تحت تأثیر SQ هستند، اما کمتر تحت تأثیر ICQ و ATW هستند. ما پیش‌بینی‌های خود را با استفاده از یک طرح آزمایشی ترکیبی بین موضوعی شامل 536 آزمودنی آزمایش کردیم. نتایج از همه فرضیه ها پشتیبانی می کند. این مطالعه ELM را با گنجاندن فرآیند لنگر انداختن و معرفی انگیزه بسط ویژه خیریه گسترش می‌دهد. این مطالعه همچنین با بررسی فرضیه نقش های چندگانه که در تحقیقات قبلی توجه کافی را به خود جلب نکرده است، به ادبیات کمک می کند. تصمیم گیری (Blankenship و همکاران، 2008؛ Mussweiler & Strack، 1999). تحقیقات گذشته IS نشان داده است که ادراکات و نگرش های قبلی بر ادراکات و نگرش های پس از آن تأثیر می گذارد (Angst & Agarwal, 2009; Bhattacherjee & Premkumar, 2004). به عنوان مثال، ارزیابی های اولیه فناوری بر ارزیابی های بعدی تأثیر می گذارد زیرا دانش به دست آمده از تجربه برای تصمیم گیری مهم است (کیم و مالهوترا، 2005؛ مانیکا و همکاران، 2018؛ ونکاتش و همکاران، 2011). تحقیقات قبلی اشاره کرد که اهداکنندگان بالقوه از وب سایت خیریه بازدید می کنند تا اطلاعاتی در مورد سازمان های غیرانتفاعی به دست آورند و سازمان ها را در طراحی سایت در اصفهان به طور مستقیم ارزیابی کنند این ارزیابی‌ها احتمالاً بر تصمیم‌گیری سایر اهداکنندگان در مورد کمک مالی به سازمان‌های خیریه خاص تأثیر می‌گذارد

 

 

 

سئو سایت در اصفهان سئو سایت اصفهان

 

10.11.1400

 

و به نگرش نسبت به سئو سایت در اصفهان مربوط می‌شود. علیرغم اهمیت لنگر در طراحی وب سایت خیریه و قصد کمک مالی، درک ما از فرآیند لنگر انداختن بین کاربران مختلف در زمینه طراحی وب سایت هنوز ناچیز است. به طور خاص، تحقیقات کمی وجود دارد که توضیح دهد چرا انواع خاصی از کاربران (به عنوان مثال، اهداکنندگان لذت‌گرا در مطالعه ما) کم و بیش تحت تأثیر اثر لنگر انداختن و ویژگی‌های خاص یک وب‌سایت قرار دارند. یکی از دیدگاه‌های نظری که می‌تواند به درک ما از فرآیند لنگر انداختن اهداکننده لذت‌گرا کمک کند، مدل درست‌نمایی توضیح (ELM) است. ELM، یک نظریه فرآیند دوگانه، بیان می‌کند که نگرش‌ها را می‌توان در پی بررسی دقیق یک پیام یا تلاش‌های کمتر شناختی شکل داد و تغییر داد (Petty & Cacioppo، 1981؛ 1986). ELM یک نظریه مناسب برای کمک به بررسی ما در مورد اینکه چرا انواع مختلف افراد دارای فرآیندهای لنگرگیری مجزا هستند (Blankenship et al., 2008; Wegener et al., 2010) است. محققان IS به طور کلی از ELM برای بررسی پردازش اطلاعات و تغییر نگرش افراد استفاده می کنند (Bhattacherjee & Sanford, 2006; Sussman & Siegal, 2003). اگرچه تحقیقات IS مبتنی بر ELM چنین کرده است این کتاب به طور پیوسته از ابتدای پیدایش خود تکامل یافته است، اما هنوز به فرآیند لنگر انداختن نمی پردازد، و به طور موثر به انتخاب ناظران نمی پردازد. این به دو دلیل اهمیت دارد. اول، تحقیقات قبلی IS بر بررسی مسیرهای متقاعدسازی، مسیرهای مرکزی و/یا محیطی متمرکز بوده است (به عنوان مثال، Angst & Agarwal، 2009؛ Bansal et al., 2015؛ Bhattacherjee & Sanford 2006)، اما پردازش فردی لنگر انداختن در سئو سایت در اصفهان. به خوبی بررسی نشده است در حالی که Angst و Agarwal (2009) پیش نگرش را به عنوان یک متغیر کنترل در نظر گرفتند، هنوز مشخص نیست که چگونه افراد مختلف تحت تأثیر پیش نگرش قرار می گیرند که می تواند به عنوان یک لنگر عمل کند. دوم، بیشتر تحقیقات IS مبتنی بر ELM از سازه‌های احتمال (یا تعدیل‌کنندگان) جنبه‌های شناختی مانند مشارکت استفاده کرده‌اند (Angst & Agarwal, 2009؛ Bhattacherjee & Sanford, 2006؛ Cao et al., 2017; Sussman & Siegal) و نیاز20. برای شناخت (هو و بودوف، 2014). اگرچه این تعدیل‌کنندگان به شناسایی مسیرهای مرکزی و پیرامونی برای متقاعدسازی کمک می‌کنند، اما مطالعات کمی وجود دارد که جنبه‌های لذت‌جویی را به عنوان تعدیل‌کننده بررسی کرده باشد.

  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • Ojshid Co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی