طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
9.11.1400
طراحی بصری یک طراحی سایت در اصفهان به ثبات، زیبایی و جذابیت ظاهر وب سایت از جمله تصاویر، رنگ ها، فونت ها، اشکال، انیمیشن ها و چیدمان اشاره دارد.& Bonanni، 2005; لی و یه، 2010). طراحی بصری وب سایت یک جزء کلیدی کیفیت وب سایت است (Vance, Elie-Dit-Cosaque, & Straub, 2008) و بر تجربیات کاربران در هنگام استفاده و تعامل با سایت تأثیر می گذارد (ولز و همکاران، 2011). تحقیقات گذشته نشان می دهد که طراحی بصری یک وب سایت خرید بر عوامل مختلف رفتار خرید آنلاین مانند سهولت درک شده، سودمندی درک شده، لذت درک شده و پذیرش نهایی خرید آنلاین تأثیر می گذارد (کیم و استول، 2004؛ لی و یه، 2010؛ Monsuwe، Dellaert و De Ruyter، 2004). Cyr، Head، Larios و Pan (2009) پیشنهاد می کنند که جذابیت بصری یک وب سایت خرید قابل توجه است زیرا هیجان و جذابیت عاطفی کاربران را افزایش می دهد و منجر به تعامل رضایت بخش تر با سایت می شود. در نهایت، ولز و همکاران. (2011) پیشنهاد می کند که طراحی وب سایت بصری جذاب پیام های مثبتی را در مورد کیفیت محصول و فروشنده به مصرف کنندگان ارسال می کند. بر این اساس، یک طراحی بصری وب سایت جذاب باید باور مصرف کنندگان را در مورد سایت افزایش دهد و تأثیر منفی بر تحریک درک شده خواهد داشت. طراحی ناوبری یک وب سایت به سازماندهی و چیدمان ساختاری صفحات و محتوای سایت اشاره دارد. طراحی ناوبری سایت تأثیر قابل توجهی بر میزان تلاش مورد نیاز کاربر برای پیمایش یا استفاده از وب سایت دارد (ونس و همکاران، 2008). بنابراین، یک طراحی ناوبری کارآمد یک وب سایت باید یک سلسله مراتب ناوبری آسان برای استفاده فراهم کند که به کاربران اجازه دهد به راحتی و به سرعت از هر نقطه از سایت و با حداقل مقدار تلاش (مونتویا ویس، ووس و گروال، 2003). طراحی سایت در اصفهان ناوبری نقش مهمی در تأثیرگذاری بر مشتریانی دارد که دوست ندارند با صفحه نمایش ها، پیوندها، گزینه ها یا کلیک های غیر ضروری غرق شوند. مشتریان آنلاین طراحی ساده و مستقیم ناوبری را ترجیح می دهند که در زمان و تلاش آنها برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند صرفه جویی می کند و به آنها کمک می کند معاملات خرید را با حداقل تعداد مراحل تکمیل کنند.
سئو سایت در اصفهان سئو سایت شرکتی در اصفهان
9.11.1400
طراحی ناوبری مبهم و نامشخص یک وب سایت و سئو سایت در اصفهان باعث مزاحمت کاربران و از دست دادن حس موقعیت مکانی آن ها در سایت می شود و در نتیجه ممکن است بدون قصد خرید یا بازگشت از سایت خارج شوند. مطالعات گذشته نشان می دهد که طراحی ناوبری کارآمد باید به کاربران در جهت یابی و عبور از سایت کمک کند (شرگیل و چن، 2005؛ زاهدی).طراحی اطلاعات یک وب سایت به توانایی سایت در ارائه اطلاعات مرتبط، جاری و قابل درک آسان به کاربران خود اشاره دارد (لی و کوزار، 2006). طراحی اطلاعات ارتباط مثبتی با سهولت درک شده، سودمندی و پذیرش نهایی خرید آنلاین دارد (Shih, 2004). از آنجایی که معاملات خرید آنلاین شامل مقادیر قابل توجهی از اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات، پرداخت، تحویل و فروشندگان است (مونتویا ویس و همکاران، 2003)، در دسترس بودن اطلاعات کافی و مرتبط اعتماد به خرید آنلاین را افزایش می دهد و قصد خرید را افزایش می دهد. (گائو و وو، 2010). بنابراین، در دسترس بودن اطلاعات لازم و سهولت یافتن و دسترسی به این اطلاعات می تواند تصمیم گیری و وظایف خرید مصرف کنندگان را افزایش دهد (لین، 2007). در مقابل، وقتی مصرفکنندگان در معرض اطلاعاتی قرار میگیرند که ممکن است برای کاری که میخواهند انجام دهند مرتبط یا مفید نباشد، به دلیل زمان و تلاشهای شناختی و منابعی که برای پردازش اطلاعات صرف کردهاند، ناراضی میشوند و احساس تحریک میکنند (MacKenzie & اسپرنگ، 1992). بنابراین، انتظار می رود یک طراحی اطلاعات وب سایت کارآمد و مفید تأثیر منفی بر تحریک درک شده داشته باشد. برای آزمون تجربی فرضیه های تحقیق، داده ها از نمونه ای متشکل از 93 دانشجوی ثبت نام شده در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد بازرگانی در یک دانشگاه دولتی چهار ساله میدوسترن جمع آوری شد. حدود 44 درصد از شرکت کنندگان زن (N ¼ 41) و 56 درصد باقی مانده مرد (N ¼
52) بودند. سن شرکت کنندگان از 19 تا 41 سال بود (M ¼ 22.04؛ SD ¼ 3.43). همه شرکتکنندگان نشان دادند که در 12 ماه گذشته بیش از یک خرید آنلاین از سئو سایت در اصفهان انجام دادهاند.
- ۰۰/۱۱/۰۹