طراحی سایت در اصفهان بهترین طراح سایت در اصفهان
7.11.1400
در دنیای تجارت مجازی و طراحی سایت در اصفهان ، یک رابط وب سایت به عنوان پنجره ای عمل می کند که از طریق آن مصرف کنندگان با تجربیات اولیه خود با یک خرده فروش آنلاین مواجه می شوند (ژانگ و ون دارن، 2002).برای بهبود رفتار خرید آنلاین مصرف کنندگان، برای کسب و کارها بسیار مهم است که درک بهتری از عواملی داشته باشند که نه تنها باعث تحریک احساسات مثبت و خوشایند در بین مصرف کنندگان می شود، بلکه همچنین عواملی که احساسات و واکنش های منفی را در بین مشتریان برمی انگیزد و در نهایت می تواند رفتار خرید آنلاین را مختل کند. (عظیم، 2012). بر این اساس، مطالعه حاضر با هدف پرداختن به خلأ تحقیقاتی شرح داده شده در بالا و ارائه درک بهتری از تأثیر عناصر طراحی وب سایت بر تحریک درک شده در محیط های خرید آنلاین است. به طور دقیقتر، هدف این مطالعه بررسی تمام عناصر طراحی وبسایت نیست که انجام آن در یک مطالعه واحد بسیار دشوار است، بلکه هدف آن تمرکز بر ویژگیهای کلیدی طراحی وبسایت است که بیشتر برای مصرفکنندگان آشکار است و مورد استفاده قرار میگیرد. یعنی طراحی وب سایت های بصری، ناوبری و اطلاعاتی. بدون شک، درک اینکه چگونه ویژگی های طراحی وب سایت بر احساس تحریک در خرید آنلاین تأثیر می گذارد، پیامدهای ارزشمندی برای طراحی وب سایت های بهتر ارائه می دهد که می تواند در کاهش ادراک عصبانیت در بین مصرف کنندگان آنلاین مؤثرتر باشد و متعاقباً پذیرش خرید آنلاین را افزایش دهد.مدل تحقیق هدایت کننده این مطالعه را ارائه می دهد. مدل تحقیق بر اساس مطالعات مفهومی و تجربی در رشته های مرتبط تدوین شده است. این مدل بیان می کند که ویژگی های طراحی وب سایت بصری، ناوبری و اطلاعاتی تأثیرات منفی بر تحریک درک شده در تنظیمات خرید آنلاین و طراحی سایت در اصفهان خواهد داشت. متغیرها و فرضیه های تحقیق در زیر شرح داده شده است.
طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت وردپرس دراصفهان
7.11.1400
تحریک مصرف کننده به احساس نارضایتی، ناراحتی و خشم ناشی از محرک های تحریک کننده یا آزاردهنده مانند حوادث، پیام ها یا تعاملاتی اشاره دارد که ممکن است برخلاف انتظار یا پیش بینی مصرف کننده باشد.موقعیت خاص (داکوف، 1996). بنابراین، تحریک درک شده در محیط های خرید آنلاین و طراحی سایت در اصفهان به درجه ای اشاره دارد که یک سایت خرید آنلاین برای کاربرانش آشفته و ناامید کننده به نظر می رسد (Lim و تینگ، 2012). اگرچه مطالعات بسیار کمی تحریک مصرفکننده را با توجه به خرید آنلاین مورد بررسی قرار دادهاند (گائو و کوفاریس، 2006)، تقریباً تمام مطالعات از تحریک بهعنوان یک عامل تعیینکننده برای سایر عوامل استفاده میکنند و در نتیجه بر پیامدهای تحریک درک شده تمرکز میکنند (Lim, 2013؛ Lim. و تینگ، 2012؛ لو، 2002؛ خو، اوه، و تئو، 2009). چنین مطالعاتی نشان داده است که تحریک درک شده اثرات منفی بر نگرش، رضایت، تبلیغات شفاهی، قصد بازگشت، سهولت درک شده، و رفتار خرید مصرف کنندگان آنلاین داشته است (هاسمن و سیکپه، 2009؛ هوانگ، 2008؛ جره).و دیویس، 2011; توتا، 2012). علاوه بر این، تحریک درک شده اثرات منفی بر عوامل مرتبط با فروشنده مانند اعتبار، شایستگی، قابلیت اطمینان و صداقت داشت (گائو و وو، 2010). علیرغم پیامدهای منفی متعددی که به تحریک درک شده در خرید آنلاین نسبت داده می شود، تلاش تحقیقاتی کمی با هدف بررسی عوامل تعیین کننده ادراک تحریک در بین خریداران آنلاین انجام شده است.همانطور که قبلاً مطرح شد، مصرف کنندگان عمدتاً به دلیل تعاملات و تجربیات نامطلوب خود با محیط خرید، احساس تحریک را ایجاد می کنند (Aaker & Bruzzone, 1985). در مقایسه، ادراک تحریک در خرید آنلاین از تعاملات ناخوشایند با وب سایت خرید ناشی می شود. از آنجا که رابط وب سایت به عنوان "فروشگاه آنلاین" عمل می کند که کاربران با طراحی سایت در اصفهان تعامل دارند و اولین برداشت های خود را در مورد فروشگاه مجازی یا فروشنده بر اساس آن ایجاد می کنند.
- ۰۰/۱۱/۰۷