branding & digital marketing

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت شرکتی اصفهان

6.11.1400

طراحی سایت در اصفهان تحریک درک شده اثرات منفی بر جنبه های مختلف رفتار خرید مصرف کننده نشان داده است. با وجود گسترش بسیار زیاد خرید آنلاین در سال‌های اخیر، تحقیقات بسیار کمی در مورد تحریک مصرف‌کننده یا عوامل تعیین‌کننده آن در محیط‌های خرید آنلاین بررسی شده است. هدف این مطالعه پر کردن این شکاف با بررسی تأثیر ویژگی‌های طراحی وب‌سایت بصری، ناوبری و اطلاعاتی بر تحریک درک مصرف‌کنندگان در فعالیت‌های خرید آنلاین است. نتایج داده‌های جمع‌آوری‌شده از خریداران آنلاین نشان داد که سه ویژگی طراحی وب‌سایت تأثیر منفی معناداری بر تحریک درک شده در زمینه خرید آنلاین داشتند. این یافته‌ها مفاهیم ارزشمندی را برای طراحان وب‌سایت و خرده‌فروشان آنلاین ارائه می‌دهد که مایلند وب‌سایت‌های جذابی را طراحی و نگهداری کنند که بتواند ادراک عصبانیت را در بین مشتریان فعلی و بالقوه به حداقل برساند.تحریک درک شده اثرات منفی بر جنبه های مختلف رفتار خرید مصرف کننده مانند رضایت، اعتماد، نگرش، قصد خرید و در نهایت رفتار خرید نشان داده است (عظیم، 2012؛ داستوس، 2000؛ گائو و وو، 2010). در خرید سنتی و حضوری، احساس تحریک در میان مصرف کنندگان ناشی از تعاملات غیر دوستانه با عناصر محیط خرید مانند ویژگی های فروشگاه، پرسنل فروشگاه یا سایر مشتریان است (توتا، 2012). به این ترتیب، نقش محیط خرید در برانگیختن احساسات عصبانیت در میان مصرف‌کنندگان به‌طور گسترده در ادبیات به‌ویژه در خرید سنتی شناخته شده و مورد بررسی قرار گرفته است (Aaker & Bruzzone, 1985; d'Astous, 2000; Ducoffe, 1996; Eroglu, Machleit, و دیویس، 2001؛ توتا، 2012). بررسی ادبیات جامع توسط تورلی و میلیمن (2000) اهمیت ویژگی های فروشگاه ها را در تأثیرگذاری بر باورها و رفتارهای خرید مصرف کنندگان تأیید می کند. در نتیجه، کسب‌وکارها غالباً چیدمان فیزیکی و ویژگی‌های فروشگاه‌های خود را به شیوه‌ای دقیق ترتیب و سازماندهی مجدد می‌کنند تا تأثیرات مثبتی بر مشتریان خود ایجاد کنند و هرگونه تحریک احتمالی مصرف‌کننده را کاهش دهند (ارگولو و همکاران، 2001). با این حال، در حالی که خرید آنلاین به یک رسانه تجاری غالب برای مصرف کنندگان و خرده فروشان تبدیل شده است طراحی سایت در اصفهان.

 

سئو سایت در اصفهان سئو سایت شرکتی در اصفهان

6.11.1400

سئو سایت در اصفهان تحریک در محیط های خرید آنلاین به اندازه کافی در ادبیات بررسی نشده است (Gao & Kofaris, 2006). بنابراین، تحریک درک شده مستحق بررسی بیشتر و درک بهتر در زمینه خرید آنلاین است.مفهوم تحریک مصرف کننده را می توان به زمینه های خرید آنلاین و مانند محیط های خرید سنتی تعمیم داد. تأثیرات منفی بر طیف وسیعی از ادراکات و احساسات در میان مشتریان آنلاین برمی‌انگیزد (گائو و کوفاریس، 2006؛ هوانگ، 2008؛ لیم، 2013؛ لو، 2002). هنگامی که مشتری با موقعیتی ناخوشایند مواجه می شود و احساس عصبانیت می کند (چه در یک فروشگاه معمولی یا مجازی)، مشتری سبد خرید را رها کرده و بدون خرید از فروشگاه خارج می شود. علاوه بر کنار گذاشتن خرید فعلی، چنین تجربیات آزاردهنده و آزاردهنده‌ای می‌تواند بر باورهای مصرف‌کنندگان در مورد اعتماد، خیرخواهی، شایستگی، قابل اعتماد بودن و صداقت خرده‌فروشان اثر طولانی و نامطلوب داشته باشد (گائو و وو، 2010؛ توتا، 2012). با توجه به سهولت و سرعتی که مصرف‌کنندگان می‌توانند یک وب‌سایت تجاری را ترک کنند و به سایت رقیب آسیب وارد کنند (O'Brien & Toms, 2008; Wu, Chen, Chen, & Cheng, 2014)، موضوع تحریک حتی بیشتر مرتبط و مضر می‌شود. به خرید آنلاین هس، 2011). بر این اساس، عناصر طراحی فروشگاه مجازی آنلاین به عنوان عناصر و ترتیبات طراحی در یک فروشگاه مرسوم، تأثیرات مشابه و حتی مهم‌تری بر باورها و نگرش‌های مصرف‌کنندگان دارند (لیانگ و لای، 2002). نشان داده شده است که وب‌سایت‌هایی که طراحی ضعیفی دارند، کاربران خود را آزار می‌دهند و مانع از ناوبری سایت، یافتن محصولات و رفتار خرید می‌شوند (گائو و کوفاریس، 2006؛ گائو و وو، 2010؛ هوانگ، 2008؛ ولز و همکاران، 2011). اگرچه ویژگی‌های طراحی وب‌سایت نشان‌دهنده بلوک‌های ساختمانی اتمسفری است که می‌توان آن‌ها را به دقت دستکاری کرد تا سیگنال‌های مثبت برای افزایش ادراکات و نگرش‌های خریداران برقرار شود (کو و جو، 2010؛ منگاناری، سیومکوس، و ورچوپولوس، 2009)، تحقیقات در مورد اثرات عوامل طراحی وب سایت در مورد تحریک درک شده در خرید آنلاین به طور استثنایی در ادبیات کمیاب هستند. سئو سایت در اصفهان

 

  • ۰۰/۱۱/۰۶
  • Ojshid Co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی