یکر، جی (1986). نقش محیط در خدمات بازاریابی: دیدگاه طراحی سایت در اصفهان مصرف کننده در J. A. Czepeil, C. A. Congrarn, & J. Shanahan (ویراستار)، چالش خدمات: یکپارچه سازی برای مزیت رقابتی (ص 79e84). شیکاگو، IL: انجمن بازاریابی آمریکا. Bao, Y., Bao, Y., & Sheng, S. (2011). خرید انگیزشی برندهای خصوصی: اثرات تصویر فروشگاه، امضای محصول و تنوع کیفیت. مجله تحقیقات بازرگانی، 64 (2)، 220e226. بارتیکوفسکی، بی.، و سینگ، ن. (2014). آیا همه شرکت ها باید وب سایت ها را با مخاطبان بین المللی تطبیق دهند؟ مجله تحقیقات بازرگانی، 67 (3)، 246e252. Bitner, M. J. (1992). مناظر خدمات:
- ۰۰/۱۰/۲۱