(مونتویا ویس و همکاران، 2003)، در دسترس بودن طراحی سایت در اصفهان اطلاعات کافی و مرتبط اعتماد به خرید آنلاین را افزایش می دهد و قصد خرید را افزایش می دهد. (گائو و وو، 2010). بنابراین، در دسترس بودن اطلاعات لازم و سهولت یافتن و دسترسی به این اطلاعات می تواند تصمیم گیری و وظایف خرید مصرف کنندگان را افزایش دهد (لین، 2007). در مقابل، وقتی مصرفکنندگان در معرض اطلاعاتی قرار میگیرند که ممکن است برای کاری که میخواهند انجام دهند مرتبط یا مفید نباشد، به دلیل زمان و تلاشهای شناختی و منابعی که برای پردازش اطلاعات صرف کردهاند،
- ۰۰/۱۰/۲۰