، p = 0.93، η2 = 0.004، برای درک مطلب. و F(3, اصول طراحی سایت در اصفهان مجاورت مکانی و زمانی) به طور مشابه در رسانه های چاپی و دیجیتال عمل می کنند. بر اساس چنین یافتههایی، به نظر زودهنگام میرسد، با این حال، به این نتیجه رسیدیم که بررسی اثرات رسانه فی نفسه یک استراتژی پژوهشی سازنده نیست (Mayer, 2003). در عوض، مطالعه حاضر نشان مورد مربوط به حوزه علوم زمین بود که هر مورد شامل یک نمودار شامل برچسب ها و یک عنوان شکل بود. به این ترتیب، اطلاعات شفاهی گنجانده شده در اندازه گیری از برچسب های ساختار تا زیرنویس
- ۰۰/۱۰/۱۳